Nakúpte aspoň za 30 € a dopravu máte zadarmo! Nakúpte aspoň za 30 € a dopravu máte zadarmo!

Proteinka patrí už desaťročie medzi najobľúbenejšie produkty vo svojej kategórii

Fakt, že proteínové tyčinky i ďalšie podobné výrobky už ľudia nevnímajú len ako nejakú špeciálnu stravu pre vrcholových športovcov, využila spoločnosť Max Sport v roku 2010. Tieto produkty sa začali predávať aj v maloobchode a konzumovala ich aj iná skupina ľudí, než profesionálni kulturisti. Na začiatku bola teda vízia z pôvodného portfólia výrobkov vybrať len niektoré a pokúsiť sa ich ponúknuť čo najširšej vrstve ľudí. Z toho vznikla tyčinka Protein Bar ako hlavný produkt firmy a dodnes sa teší extrémnej obľube.

Na úplnom štarte sme mali len tri druhy tyčiniek a Protein Bar bola jedna z nich, podarilo sa nám ju zalistovať do siete obchodov Terno a už tam predaje prekročili pôvodné očakávania. Neskôr sa nám ďalej darilo a dostali sme sa aj do siete Tesco. Rovnako sa úspech opakoval aj v Českej republike. Bolo to najmä z dôvodu veľkého dopytu a malej ponuky. Celkovo sa produkt rozšíril medzi všetky vrstvy obyvateľstva a rôzne vekové kategórie.

Jednoduchý názov tyčinky Protein k úspechu tiež dopomohol. Univerzálne slovo zafungovalo, ale nezatlačilo zároveň do úzadia samotný názov spoločnosti. Vybudovali sme všeobecné povedomie o proteínových tyčinkách. Bola to pre náš región prakticky nová kategória produktov. Tomu sa podriadil dizajn i marketing. Chceli sme, aby z obalu kričalo, aká je to tyčinka. Názov sa nám veľmi vyplatil aj na zahraničných trhoch. Stačilo vyložiť tyčinky do regálov a bolo hotovo.

Pre tento produkt sme sa rozhodli zvoliť optimálny počet bielkovín okolo 25%. Legislatívne je spodná hranica nastavená na 20 percent bielkovín. Existujú však aj výrobky s 50-timi percentami. Ale to už je na bežné stravovanie veľa, skôr určené pre ľudí, ktorí posilňujú.

Protein Bar rozhodne nie je len lokálny produkt. Aktívne sme začali robiť export v roku 2014. Veľa chodíme po výstavách, ukazujeme, vysvetľujeme a efekt sa postupne dostavil. Momentálne predávame 80 percent výrobkov mimo Slovenska, celkovo vo viac ako 30 krajinách sveta.

A prečo je teda zrovna naša tyčinka taká populárna? Proteíny, teda bielkoviny, pôsobia v ľudskom organizme ako základná stavebná jednotka. Ak žijeme aktívne, bielkoviny jednoducho potrebujeme dopĺňať. Naším najvýraznejším benefitom je rozhodne chuť. Neustále pracujeme na vývoji a zdokonaľovaní procesu výroby tak, aby boli naše tyčinky plné dobrých nutričných hodnôt, no zároveň zákazníkovi chutili. Veď načo je 50 percent bielkovín v produkte, pokiaľ nechutí dobre? Práve vyváženosť makroživín (bielkoviny, cukry, tuky) a chuti robí z proteínových tyčiniek Max Sport unikátny produkt. Navyše sú dobrou alternatívou v momente, keď sa nestíhate kvalitne najesť. Dobre a plnohodnotne vás na dlhšiu dobu zasýtia.